پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹

اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کوید 19 در شهر مشهد

به استناد بخشنامه شماره 374899 مورخ 1399/08/27 سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای " طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهر های کشور " و با توجه به وضعیت قرمز شهر مشهد، موسسه از لحاظ حضور فیزیکی مطابق بند 3-3 بخشنامه مذکور از تاریخ 1399/09/01 تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و ارائه تمامی خدمات در موسسه بصورت مجازی و دورکاری خواهد بود. لازم به توضیح است :
فعالیت های آموزشی کما فی السابق به صورت مجازی و به طور کامل در جریان خواهد بود.
تشکیل جلسات برای انجام امور ضروری موسسه به صورت مجازی و در صورت نیاز به تشکیل جلسه حضوری طبق بند 8 بخشنامه با رعایت محدودیت های ذکر شده انجام پذیرد.

با آرزوی سلامت و بهروزی از درگاه خداوند متعال، و دعا به آستان کبریائیش برای شفای همه مبتلایان به این بیماری منحوس، از همه شما دانشگاهیان عزیز استدعای مراقبت همه جانبه از خود و اطرافیانتان برای پیشگیری و مبارزه با این ویروس خانمان برانداز را داریم. ما با تمام توانمان خدمات مورد نیاز شما عزیزانمان را در موسسه با رعایت و حفظ اصل سلامتی و تندرستی شما فراهم خواهیم نمود.

راه های ارتباط از راه دور با موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری :

1-پرتال دانشجویی:  ثبت درخواست ها از طریق پرتال (portal.eqbal.ac.ir )

2-کانال های مجازی معتبر موسسه: کانال اداره آموزش( t.me/eqbalamoozesh)

3-سامانه پشتیبانی آنلاین: دانشجوی گرامی شما میتوانید در ساعت اداری با واردشدن به  لینک (http://support.eqbal.ac.ir) از خدمات آنلاین همکاران ما بهره مند شوید.

4- ارتباط تلفنی: در ساعات اداری میتوانید از طریق تلفن های موسسه با همکاران ما در ارتباط باشید(ورود به صفحه ارتباط با ما)

(۰) دیدگاه