برگزاری پنجمین جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیر دولتی

يك شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵
۳۰۳۵ بازدید

با عنایت به نامه فوق مبنی بر واگذاری نظارت برعملکرد خوابگاه­های غیردولتی شهر مقدس مشهد به مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در تاریخ 93/2/15 و اتمام 2 سال فعالیت موفقیت­آمیز این مؤسسه در حوزه ارزیابی و نظارت، به اطلاع می­رساند که مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری با ساختاری مستقل و فعالیت شبانه­روزی تلاش نمود تا وضعیت نابسامان خوابگاههای غیردولتی و همچنین خوابگاههای غیرمجاز سطح شهر را ساماندهی نماید.

 در راستای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیردولتی مشهد؛ پنجمین جلسه شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه­های غیر­دولتی ساعت 12 روز شنبه مورخه 7/12/95  به منظور تعیین دانشگاه ناظر جدید در معاونت فرهنگی - اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی (به عنوان دانشگاه منتخب) به ریاست آقای دکتر داوری (معاون فرهنگی-اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی) برگزار گردید.

در این جلسه جناب آقای پارسامنش ضمن تشریح فعالیت های دو ساله مؤسسه اقبال اعلام کرد:

طی دوسال گذشته، با تلاشی دلسوزانه دانشگاه ناظر موفق گردید تا در چهار بعد تسهیلاتی؛ مدیریتی، اعتقادی و همچنین پایبندی به رعایت ضوابط و قوانین صادره توسط صندوق و دانشگاه منتخب، بویژه پرداخت حق مجوز وسرانه دانشجو توسط خوابگاه­داران، اقدامات اصولی و بنیادی را تثبیت نماید. در همین راستا نظارت مدیریتی، ارتباط با خانواده­ها و کنترل عبور و مرور و حجاب و... در خوابگاه ها نهادینه شده است. به حول قوه الهی و باتوجه به تغییر ساختار نظارت و ارزیابی و همچنین لزوم تبیین و اجرای دستور العمل جدید که به طور طبیعی با واکنش هایی همراه بود، فعالیت های مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری به ثمر نشست و هم اکنون موضوع نظارت و ارزیابی در چهار چوب ساختار جدید در مسیر عادی و سیر طبیعی خود قرار گرفته است.

در این جلسه جناب آقای دکتر نوعی (رئیس محترم مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری) از همه مسؤلین و معاونین دانشگاه ناظر و به ویژه جناب آقای دکتر شاهسونی (معاون دانشجویی سابق دانشگاه فردوسی) و جناب آقای دکتر داوری، که طی دو سال گذشته دانشگاه ناظر را در این امر خطیر یاری نمودند تشکر و قدردانی نمود.

جناب آقای دکتر داوری نیز با تقدیر و تشکر از انجام فعالیت های صورت گرفته طی مدت مسؤلیت مؤسسه اقبال لاهوری، این اقدامات را بزرگ و مهم توصیف و اعلام نمود: فعالیت­های انجام شده می­تواند به عنوان نمونه برای تسری به کل کشور در اختیار صندوق رفاه دانشجویی قرار گیرد.

در انتهای جلسه پس از بحث و بررسی، مؤسسه آموزش عالی فردوس با رأی تمامی اعضای شرکت­کننده،  به عنوان دانشگاه ناظر برای دو سال آینده تعیین و جناب آقای رجبی نیز از مؤسسه آموزش عالی خراسان به مدت دو سال دیگر در سمت دبیر شورای نظارت و ارزیابی ابقاء گردید. و از زحمات جناب آقای دکتر نوعی و تیم نظارت با اعطای لوح، تقدیر به عمل آمد.

(۰) دیدگاه