نام درس |
نام استاد در سال تحصیلی 1400-1399 |
طرح درس |
روش تحقیق وروانشناسی تحولی 2 |
|
![](/share/images/0002.png) |
روان سنجی |
سرایی |
![](/share/images/0002.png) |
روان شناسی دین |
جمیلی |
![](/share/images/0002.png) |
آموزه های رواى شناسی در قرآن و حدیث 1 |
زهانی |
![](/share/images/0002.png) |
روان شناسی اجتماعی کاربردی |
کرمانی |
![](/share/images/0002.png) |
احساس و ادراک |
ابهر زنجانی |
![](/share/images/0002.png) |
آموزه های روان شناختی 1 |
ایل بیگی |
![](/share/images/0002.png) |
آموزه های روان شناختی 2 |
ایل بیگی |
![](/share/images/0002.png) |
آسیب روان شناسی 1 |
رزم یار |
![](/share/images/0002.png) |
آسیب روان شناسی 2 |
رزم یار |
![](/share/images/0002.png) |
آسیب شناسی کودک و نوجوان |
رزم یار |
![](/share/images/0002.png) |
آسیب شناسی اجتماعی |
کرمانی |
![](/share/images/0002.png) |
اصول روان شناسی بالینی |
ابهر زنجانی |
![](/share/images/0002.png) |
آمار استنباطی |
وجدانی |
![](/share/images/0002.png) |
آمار توصیفی |
وجدانی |
![](/share/images/0002.png) |
آموزه های روانشناسی در قرآن و حدیث 2 |
|
![](/share/images/0002.png) |
انگیزش و هیجان |
رئیس المحدثی |
![](/share/images/0002.png) |
بهداشت روانی |
شهرکی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی تربیتی |
کرمانی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی اخلاق |
شهرکی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی از دیدگاه اندیشمندان مسلمان |
جمیلی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی تجربی |
سرایی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی جنسیت |
شهرکی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی و مشاوره خانواده |
کرمانی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی سلامت |
ابهر زنجانی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی شخصیت |
احمدی |
![](/share/images/0002.png) |
شیوه های اصلاح و تغییر رفتار |
ابهر زنجانی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی صنعتی و سازمانی |
|
![](/share/images/0002.png) |
علوم اعصاب شناختی و نوروسایکولوژی |
رئیس المحدثی |
![](/share/images/0002.png) |
فلسفه اسلامی |
جمیلی |
![](/share/images/0002.png) |
فلسفه علم روانشناسی |
جمیلی |
![](/share/images/0002.png) |
فنون مشاوره و روان درمانی |
ابهر زنجانی |
![](/share/images/0002.png) |
فیزیولوژی اعصاب و غدد |
ایل بیگی |
![](/share/images/0002.png) |
کاربرد کامپیوتر در روانشناسی |
وجدانی |
![](/share/images/0002.png) |
کلیات روانپزشکی |
رزم یار |
![](/share/images/0002.png) |
مباحث اساسی در روان شناسی 1 |
ربانی |
![](/share/images/0002.png) |
مباحث اساسی در روان شناسی 2 |
ربانی |
![](/share/images/0002.png) |
مبانی جامعه شناسی |
کرمانی |
![](/share/images/0002.png) |
متون روان شناسی به انگلیسی 1 |
ربانی |
![](/share/images/0002.png) |
متون روان شناسی به انگلیسی 2 |
ربانی |
![](/share/images/0002.png) |
راهنمایی و مشاوره شغلی |
منتخب |
![](/share/images/0002.png) |
معرفت شناسی |
زهانی |
![](/share/images/0002.png) |
تاریخ و مکاتب روانشناسی |
پازند |
![](/share/images/0002.png) |
نظریه های روان درمانی و مشاوره |
منتخب |
![](/share/images/0002.png) |
نگرش وتغییر آن |
ایل بیگی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی اجتماعی پیشرفته |
کرمانی |
![](/share/images/0002.png) |
احساس و ادراک |
ابهر زنجانی |
![](/share/images/0002.png) |
آموزههای شناختی |
ابهرزنجانی |
![](/share/images/0002.png) |
آمار استنباطی پیشرفته |
ایل بیگی |
![](/share/images/0002.png) |
روانشناسی عمومی |
|
![](/share/images/0002.png) |
متون روان شناسی به انگلیسی (پیش نیاز کارشناسی ارشد برای دارندگان کارشناسی نامرتبط) |
|
![](/share/images/0002.png) |
رشد پیشرفته |
|
![](/share/images/0002.png) |
آزمون های شناختی |
ابهر زنجانی
|
![](/share/images/0002.png) |
کودکان استثنایی |
|
![](/share/images/0002.png) |
مباحث جدید در آسیب شناسی
|
|
![](/share/images/0002.png) |
نظریه های روان درمانی
|
|
![](/share/images/0002.png) |
متون زبان تخصصی |
|
![](/share/images/0002.png) |