شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
۱۰۵۰ بازدید

مرحله رده بندی و فینال هشتمین دوره مسابقات فوتسال داخلی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در روز یکشنبه مورخ 94/11/18 پیگیری شد. در ساعت 19:45 در مرحله رده بندی تیمهای عمران ج(غلامی) و کامپیوتر الف(میمندی)به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم عمران ج  توانست با نتیجه 7 بر 3 حریف خود را مغلوب نماید و به مقام سوم این دوره از مسابقات برسد. همچنین در ساعت 20/45 در بازی فینال این دوره از مسابقات تیمهای کارمندان و عمران الف(سعادتی) روی در روی هم قرار گرفتند.

مرحله رده بندی و فینال هشتمین دوره مسابقات فوتسال داخلی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در روز یکشنبه مورخ 94/11/18 پیگیری شد. در ساعت 19:45 در مرحله رده بندی تیمهای عمران ج(غلامی) و کامپیوتر الف(میمندی)به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم عمران ج  توانست با نتیجه 7 بر 3 حریف خود را مغلوب نماید و به مقام سوم این دوره از مسابقات برسد. همچنین در ساعت 20/45 در بازی فینال این دوره از مسابقات تیمهای کارمندان و عمران الف(سعادتی) روی در روی هم قرار گرفتند که نتیجه بازی بدین شرح است:

در نیمه اول عمران الف(سعادتی) توانست با برتری  نسبت به تیم کارمندان با 4 گل از این تیم جلو بیفتد و در نیمه اول نتیجه 4 بر 0 به نفع تیم عمران الف تمام شد. در نیمه دوم بازی بسیار مهیجی  از سوی دو تیم ارائه شد که تیم کارمندان توانست 3 گل به تیم حریف بزند و نتیجه 4 بر 3 به نفع تیم عمران الف شد.

 در ادامه بازی حملات دو تیم ادامه دار بود ولی در نهایت این تیم عمران الف  بود که توانست با نتیجه 4 بر 3 تیم کارمندان را شکست دهد و ضمن دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته ، مقام اول هشتمین دوره مسابقات فوتسال مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری را کسب نماید.

(۰) دیدگاه