فرم های الکترونیک
۱۹۶۱۶ بازدید
* فرم های آنلاین :
- فرم ثبت نام شرکت در همایش انتخاب رشته صحیح
* دریافت فرم های مورد نیاز دانشجویان :
- فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی
- فرم تقاضای وام شهریه دانشجویی
- فرم مشخصات متقاضی وام شهریه دانشجویی
- فرم تعهد نامه محضری وام شهریه دانشجویی
- بررسی مشکل دانشجو
- ارئه به استاد
- حذف تکدرس
- فرم تسویه حساب دانشجویان انصرافی و اخراجی (درحال ویرایش)
- درخواست مهمانی به دانشگاه دیگر
- فرم مرخصی تحصیلی
- فرم تطبیق واحد
- فرم انتخاب پروژه
- فرم اعلام نمره پروژه
- فرم حذف نیم سال تحصیلی
- فرم تحویل مدرک
- تقاضای کارت دانشجویی المثنی
(۱۰) دیدگاه
-
رها يك شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ۲۳:۱۷سلام من دیپلم معماری دارم میخاستم ببینم میتونم تو دانشگاه شما دررشته کامپیوتر ثبت نام کنم؟؟پاسخباسلام خیر باتوجه به اینکه مدرک دیپلم شما معماری می باشد باید مطابق مدرک دیپلم در رشته های مرتبط با معماری شرکت نمایید.جدول رشته های مرتبط با مدرک شما در سایت سازمان سنجش بخش فنی و حرفه ای قابل مشاهده می باشد.
-
علی جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۲:۱۷با سلام.
در موسسه شما دوره کارشناسی ارشد روانشناسی نیز دایر است؟ اگر دایر هست چه گرایشی؟پاسخبا سلام
خیر مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشاسی را نداریم. -
عاطفه چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۰۶:۳۶سلام من فارغ التحصیل سال 87 هستم و امریکا زندگی می کنم. برای ادامه تحصیل نیاز به ریزنمراتم دارم. من نمی تونم بیام ایران. میشه ریز نمراتم را ایمیل کنید به من.
ممنونپاسخبا سلام
راهنمایی لازم از طریق ایمیل برای شما ارسال گردید. -
حسین دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۲۸باسلام
فرم های پایان نامه در سایت قابل مشاهده نیست؟؟پاسخبا سلام
در پرتال آموزش : http://amozesh.eqbal.ac.ir و بخش فرم ها قابل دسترس می باشد -
نویدرضا پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ۲۳:۱۰سلام ، فرم تمدید پایان نامه ارشد موجود نیست ، کنترل بفرماییدپاسخبا سلام
به اداره آموزش (خانم رحیمی) مراجعه فرمایید. -
زهرا پنج شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵سلام ببخشید من ورودی مهر دانشگاه اقبال لاهوری از کنکور کاردانیم و فرصت ثبت نام را شنبه و یکشنبه اعلام کردند اما من فعلا حضور ندارم برای ثبت نام چه کنم؟پاسخبا سلام
در این رابطه بصورت تلفنی با کارشناس آموزش مورد را مطرح نمایید : 38218810 -
سارا جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ۱۳:۰۷سلام ..ببخشید من ورودی مهر دانشگاه اقبال لاهوری قبول شدم از طریق کنکور ارشد...چطوری باید ثبت نام کنم؟؟پاسخبا سلام
به محل موسسه (سرافرازان 9) جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد مراجعه فرمایید.
شماره تماس آموزش : 38218810 -
سونیا جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹سلام خسته نباشین برا کسایی که ورودی بهمن هستن کی باید برا ثبت نام بیاین ؟پاسخبا سلام
در صورتی که در سنجش ثبت نام نموده اید و قبولی بهمن هستید زمان ثبت نام از 9 الی 12 بهمن می باشد. (شماره تماس 38218810) -
علیرضا پنج شنبه ۳۰ دي ۱۳۹۵ ۰۰:۴۱سلام خسته نباشید
بدون کنکور هم پذیرش می کنید ؟؟پاسخبا سلام
تا 20 آذر 95 فرصت بود که به اتمام رسیده است. -
مهدی يك شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۰۷:۳۵با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من دانشگاه اقبال لاهوری قبول شدم بعد هنوز دیپلم نگرفتم تا دی میگیرم بعدثبت نام میکنید یانه ممنون تشکرپاسخبا سلام
شما در دی ماه سایت موسسه را چک نمایید اطلاعیه ثبت میشود ، نیازی به ثبت نام مجدد ندارید
با تشکر