بازدید حوزه پژوهشی وهیئت همراه از مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم

چهار شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵
۲۶۹۴ بازدید

حوزه پژوهشی مؤسسه آموزش اقبال لاهوری و هیئت همراه در طرح بازدید همگانی سازمان های فنی و حرفه ای، از مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم به عنوان یکی از معتبرترین و باسابفه ترین مراکز آموزشی فنی و حرفه ای در مشهد بازدید کردند.
مهندس نخودچی (رئیس مرکز ارم) گفت مرکز ارم در سال 1380 تحت عنوان مرکز فناوری اطلاعات مشهد پایه گذاری شد. در آن سالها این مرکز با برگزاری دوره های تخصصی فناوری اطلاعات، دوره های طراحی وب، برنامه نویسی حرفه ای، شبکه های کامپیوتری و تولید چند رسانه ای تغییری شگرف در زمینه آموزش ایجاد کرد که الگوی بسیاری از آموزشگاهها و دپارتمانهای آموزشی قرار گرفت. وی افزود در سال 1387 با توجه به پیشرفت در زمینه های آموزشی و همچنین طرح مهارتهای پیشرفته، مرکز فناوری اطلاعات با تغییر نام به "مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم" تبدیل گردید. این مرکز با کنکاش در رشته های جدید؛ در پی آن است که آموزش ها و رشته های آموزشی را به روز نماید. وی خاطر نشان کرد: در حوزه آموزش، مرکز ارم از کادری از اساتید مجرب و متخصص در رشته آموزشی خاص، بهره می گیرد. در حال حاضر حدود 180 آموزشگاه آزاد در 14 رشته زیر نظر مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم مشغول فعالیت می باشند.
به گزارش واحد روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و مراکز تابعه آن از جمله مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم مشهد متولی آموزشهای مهارتی و کاربردی و مرجع ارائه کننده آموزشهای علمی و عملی و آموزشهای فنی و حرفه ای در سطح استان می باشد که بر اساس آیین نامه ها و استانداردهای آموزشی و قانونها و مقررات ویژه ملی و  بین المللی، کار آموزش، ارتقای مهارت و تخصص برای افراد و متقاضیان کسب فن و حرفه را به منظور احراز شغل موردنظر بر عهده دارد و حرفه های گوناگونی را برطبق برنامه های مصوب آموزش می دهد.

 

(۰) دیدگاه