دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶

گزارش برگزاری دورهمی هم آموز با حضور کارآفرینان و صاحبان صنایع

برگزاری دورهمی هم آموز با حضور کارآفرینان و صاحبان صنایع
این رویداد در روز شنبه 96/9/11 ساعت 17:30 الی 20 در محل سالن همایش موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری برگزار گردید. «هم آموز» رویدادی است که تلاش دارد فعالان عرصه کسب و کار را دور هم جمع نموده و بستری باشد برای تبادل تجربیات بین آنها.
موضوع این برنامه " چالش استارت آپ ها در ورود به بازار" می باشد. در همین راستا از جناب آقای دکتر مکارم (یکی از مدیران آکادمی کسب و کار فردوسی) و مهندس پورکیان (از مدیران صنایع غذایی) دعوت شد تا در قالب گفتگو به بررسی زوایای مختلف آن بپردازند. سپس  حضار به طرح سوالات و ابهامات خود بپرداخته و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان گرفتند.
به باور ما، ارتباطات هر فرد هم سنگ و حتی باارزش تر از آموخته های اوست. از همین رو، در انتهای برنامه بخشی تدارک دیده شد تا افراد با سایر شرکت کنندگان بیشتر آشنا شده و روابط کاری خود را گسترش دهند. پس اگر کسب و کاری را راه انداخته اید، این بخش از برنامه بهترین فرصت برای آشنایی با افراد توانمند و تکمیل اعضای تیم کاری شماست و اگر بدنبال مجموعه ای جوان و پرانرژی می گردید تا پیشرفت های شگرفی را در زندگی خود تجربه کنید،  قسمت های بعدی را از دست ندهید!

 

(۰) دیدگاه