افتتاح رسمی سومین باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت در مشهد

چهار شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
۲۷۷۶ بازدید

افتتاح رسمی سومین باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت در مشهد

سومین باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت در موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری افتتاح شد. این باشگاه با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری با هدف ارتقاء روابط مؤثر صنعت و دانشگاه، فراهم آوردن نیاز صنعتگران به علوم و دانش روز و همچنین دسترسی مستقیم تمام دانشگاهیان به تجارت و تخصص صنعتگران راه‏ اندازی شده است.

مهندس سیدحسن حسینی ریاست خانه صنعت و معدن استان خراسان رضوی در مراسم افتتاح سومین باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری، اظهار داشت: طرح اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در دستور کار خانه صنعت، معدن و تجارت استان قرار دارد و در راستای تقویت مباحث و دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه صنعت افتتاح باشگاه‌های دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است و امروز هم سومین باشگاه این خانه بعد از باشگاه‌های دانشگاه‌های فردوسی و امام رضا(ع) مشهد در موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری افتتاح می‌شود.

از جمله خدمات و اهداف  این باشگاه میتوان به انجام پژوهش های مبتنی بر نیاز صنعت و معدن٬ استفاده از نظرات نخبگان دانشگاهی و کارآفرینان به منظور بهبود تولید٬ آسیب شناسی و عارضه یابی واحدهای صنعتی٬ برگزاری کنفرانس ها ٬ سخنرانی های علمی٬ بازدیدها٬ هدایت پایان نامه ها به سوی نیاز صنایع و معادن و جذب کارآموز اشاره کرد.

دکترعلیرضا موحدیان، معاونت پژوهشی موسسه با اشاره به افتتاح سومین باشگاه خانه صنعت، معدن و تجارت در مشهد یادآور شد که امیدواریم افتتاح این باشگاه نقطه عطفی در ارتباط دانشگاه با صنعت باشد و بتوانیم انتظارات صنعت را تا حد توان برآورده سازیم.

مهندس علی غفاری، مدیر ارتباط با صنعت موسسه اشاره داشت که موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری رویکرد کارآفرینی را بدنبال دارد و سعی بر این دارد که آموزشهای مبتنی بر نیاز صنعت را داشته باشد و دراین راستا 2 مرکز تحقیقاتی وپژوهشی را در موسسه راه اندازی نموده اند، و با برگزاری کارگاههای تخصصی و حضور صاحبان صنایع در دانشگاه و حضور کارآفرینان برتر استان شاهد رشد روز افزون دانشگاه و دانشجویان عزیز در تمامی سطوح باشیم.

 

 

 

 

 

 

(۰) دیدگاه