درباره گروه کامپیوتر

پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
۲۵۴۶ بازدید
"گروه کامپیوتر موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری جزو اولین رشته های این موسسه بوده که از سال 1385 تشکیل شده است. گروه کامپیوتر در این سال ها تلاش کرده که جزو گروه های کار آفرین باشد و با بهره گیری از مدیران فناوری سازمان ها، شرکت های دولتی و خصوصی به عنوان اساتید گروه، ارتباط خوبی با جامعه و صنعت کسب نماید. لازم به ذکر است اعضای هیات علمی این گروه، دانش آموختگان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی می باشند. با توجه به دانش علمی و تجربه اساتید محترم گروه در زیرشاخه های مختلف این رشته، به صورت مستمر مقالات ملی و بین المللی در ژورنال ها و کنفرانس های متعدد داخلی و خارجی چاپ می گردد. در این راستا تعدادی از اعضا هیات علمی گروه نیز عضو کمیته های علمی مجلات و کنفرانس ها می باشند.
از دیگر فعالیت های گروه کامپیوتر موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد شرکت در نمایشگاه های بین المللی کامپیوتر، مسابقات ACM و المپیادهای کامپیوتری است که برای دانشجویان علاقه مند در هریک ازاین حوزه ها بستر مناسبی می باشد. علاوه بر این گروه کامپیوتر نیز دارای مجوز تدریس فناوری به کارکنان دولت می باشد که پروژه های قابل توجه ای را در قالب پروژه اجرایی و طرح پژوهشی انجام داده است.
گروه کامپیوتر دارای چهار رشته فعال کاردانی پیوسته نرم افزار، مهندسی کامپیوتر( کارشناسی پیوسته) ، کارشناسی ناپیوسته نرم افزار و همین طور کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری بوده که در هر دو ترم پاییز و بهار هر سال دانشجو می پذیرد." 
(۰) دیدگاه