پیام رئیس موسسه به همکاران، کارکنان و مدیران محترم ستادی بمناسبت آغاز سال نو

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
۱۷۰۷ بازدید

همکاران عزیزم؛ کارکنان و مدیران محترم ستادی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری
با اهداء سلام و احترام؛
یک سال دیگر را هم در کنار یکدیگر گذراندیم، برگ دیگری از صفحات کتاب عمرمان ورق خورد. جای آن دارد در این لحظات حساس نعمت هایی که خداوند منّان به ما ارزانی فرمود را در نظر آوریم، بشمریم و شکرگزارشان به درگاه منعم رئوف و مهربان باشیم. ای خدای غفور و رحیم شکرت ، شکرت برای نعمت وجود، سلامت، ایمان، خانواده ام، توفیق کار و خدمت و هزاران نعمت خواسته و نخواسته مان، پیدا و نهان ، که از مهر و دلسوزیت به ما عطا فرمودی. 

از همه شما همکارانم، بهتر بگویم دوستان همدم و رفیقان دلسوزم؛ بابت همه چیز متشکرم، بابت صبوریتان ، سعیتان، آرامش و ، همدلی هایتان ، همیاری هایتان در لحظه لحظه های شیرین و تلخ کنارهم ، از خداوند متعال برای همه این خوبیهایتان اجر و پاداش اورا مسئلت دارم . و از همه شما تقاضا مندم در این لحظات بابت همه کوتاهی های این برادرشان در سرپرستی و تدبیر امور که ناخواسته مگر آزردگی، رنجشی را بار آورده ببخشایید و برایش دعای عفو و مغفرت الهی نمایید.   

دوستان عزیزم؛ این روزها ساعات و فرصت های خوبی فراهم شده برای فکر کردن، بیندیشیم در آنچه در یکسال گذشته انجام داده ایم و آنچه باید برای آینده کاریمان انجام دهیم تا خدایمان بپسندد. جا دارد ، خوشحال شویم از کرده هایی که او را خوشنود ساخته ایم و شکر خدا کنیم و بابت کاستی ها و فرودستی هایی که او دوست نداشته و ناخواسته بآن ها تن داده ایم، طلب عفو و غفران نماییم و عهد نماییم در بقیه عمرمان جبران نماییم و عهد با خود ببندیم ، انجام دهیم آنچه را -آنگونه که شویم آنکه - جانان می پسندد.

یکبار دیگر خدای منّان را سپاسگزارم در آستانه سال جدید توفیقم عطا فرمود صمیمانه ترین درودها و ارادتم را صادقانه و خالصانه تقدیم یکایک شما خوبان نمایم. به پاس عطای توفیق الهی، دست دعا به آستان خداوندی‌ِ یکتایِ بی همتا بلند نموده و در این لحظات خطیر برای همه شما یاوران همراه و همدل طلب سلامت، سرور ، سعادت و سربلندی می کنم. عزیزانم؛ آرزومندم در این روزهای پر التهاب، شهد شیرین آرامش در کانون گرم مهر و عشق و محبت خانواده عزیزتان، ارزانی و گوارای وجود شریفتان باشد.

الهی نگاهی،  از درگاه خالق رئوف رحیمت ؛ آرزومندم، سال پبش رو سالی پر خیر و برکت برای همکاران فرزانه ام  و همه ایرانیان سرافراز سربلند و همچنین همه انسان های روی زمین باشد. در جوار مضجع نورانی امام رئوفمان، حضرت ولی نعمتمان آقای بزرگوار علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والسلام با حال اضطرار از درگاه انیس النفوس و ذات هستی بخش خبیر حکیم و رحیم مسئلت دارم در این احوال و اوضاع پیش آمده در جهان، به عظمت عرش کبریائیش به همه بندگانش آنچه که خیرآنان می داند و می پسندد عطا نماید و همه را تسلیم امرش و راضی به قضا و قدرش گرداند.

خدایا در آستانه بهار طبیعتی که تو آفریدی، چنانکه وعده فرمودی با ظهور ولی امرت منجی عالم بشریت حضرت مهدی آل محمد صلی الله علیه و آله بهار انسان ها و خرمی دوران، تجلی عشق و معرفت خودت را در این حیات دنیوی به ما رخ بنمای. الهی نعمت جذبه نگاه آقای مهربان، مهدی فاطمه را روزیمان گردان آمین .

ارادتمند شما . کمترین خدمتگزاران . میرزایی

(۰) دیدگاه