پیام رئیس موسسه به اساتید و مدیران گروه بمناسبت آغاز سال 1399

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
۲۰۱۳ بازدید

همکاران عزیزم؛ اساتید و مدیران محترم گروه های آموزشی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری
با اهداء سلام و احترام
خدای منّان را سپاسگزارم در آستانه سال جدید مفتخرم صمیمانه ترین درودها و ارادتم را صادقانه و خالصانه تقدیم یکایک شما خوبان نمایم. به پاس عطای توفیق الهی، دست دعا به آستان خداوندی‌ِ یکتایِ بی همتا بلند نموده و در این لحظات خطیر برای همه شما یاوران همراه و همدل طلب سلامت، سرور ، سعادت و سربلندی می کنم.

عزیزانم؛ آرزومندم در این روزهای پر التهاب، شهد شیرین آرامش در کانون گرم مهر و عشق و محبت خانواده عزیزتان، ارزانی و گوارای وجود شریفتان باد.

لازم می دانم از سوی خود و هیات موسس موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری، به همه همکاران محترم هیات علمی، مدیران ارجمند گروه های آموزشی موسسه، خصوصا اساتید گرامی میهمان اقبال که صمیمانه در این روزهای حساس همه جانبه گرمی دست یاریشان را احساس کردیم دست مریزاد و خداقوت عرض نمایم. همچنین قدردان همکارانمان در واحدهای اجرایی موسسه بویژه واحد فناوری اطلاعات موسسه اقبال هستیم. رجآء واثق دارم این خدمات ارزشمندتان به جامعه و مردم بزرگوار ایران عزیز و سرافراز، آنهم در این برهه حساس به یاد ماندنی است. در میانه راهی هستیم که مطمئنا بفضل الهی نیّات و اقدامات شایسته تان ، برگ های زرین پرافتخاری از کتاب وزین عمر با برکت تک تک شما مهربانان و خوبان را رقم خواهد زد و البته خوب می دانیم هنوز راه نرفته زیادی را با مایه امید به کرم و رحمت الهی پیش رو داریم.

مجددا از درگاه خالق رئوف رحیم ؛ آرزومندم، سال پبش رو سالی پر خیر و برکت برای همه ایرانیان و شما همکاران فرزانه ام باشد. در جوار مضجع نورانی امام رئوفمان، حضرت ولی نعمتمان آقای بزرگوار علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والسلام با حال اضطرار از درگاه انیس النفوس و ذات هستی بخش خبیر حکیم و رحیم مسئلت دارم در این احوال و اوضاع پیش آمده در جهان، به همه بندگانش آنچه که خیرآنان می داند و می پسندد عطا نماید و همه ما را تسلیم امرش و راضی به قضا و قدرش گرداند.

خدایا در آستانه بهار طبیعتی که تو آفریدی، چنانکه وعده فرمودی با ظهور ولی امرت منجی عالم بشریت حضرت مهدی آل محمد صلی الله علیه و آله بهار انسان ها و خرمی دوران، تجلی عشق و معرفت خودت را در این حیات دنیوی به ما رخ بنمای. الهی آمین .

ارادتمند شما . کمترین خدمتگزاران . میرزایی

(۰) دیدگاه