آغاز ارزشیابی اساتید پایان نیمسال 99-98

سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹
۲۱۱۰ بازدید

با عنایت به شروع ارزشیابی پایان نیمسال 99-98 از تاریخ 99/03/27  توجه دانشجویان گرامی را به موارد ذیل جلب می نماید:

سلامت، سعادت و موفقیت شما آرزوی ماست، از همه شما عزیزان خواهشمندیم در این روزهای حساس ، مراقب سلامت جسم و روان خود ، خانواده و سایر عزیزانتان باشید. همانگونه که شاهد هستید کلاس های درس از نخستین روزهای آغازین ترم جاری بصورت برخط و تعاملی برگزار گردید و در مدت کوتاهی با کسب مهارت و آمادگی سریع دانشجویان گرامی و همکاری اساتید ارجمند خوشبختانه بطور فراگیر کلیه دروس برگزار و اکنون خوشوقتیم اعلام نماییم طبق اطلاعات بدست آمده از سامانه و اساتید گرامی در آستانه اتمام نیمسال شرایط بسیار مطلوبی بلحاظ ارایه سرفصل دروس و محتوای آموزشی فراهم شده به طوری که بر اساس اظهارات برخی اساتید و دانشجویان در نظرسنجی ها در بسیاری موارد حتی نسبت به کلاس های حضور نیز پوشش سرفصل ها فراتر می باشد. این مهم انجام نشده مگر و تنها در سایه اراده، خواست، همت همدلی و همیاری اساتید عزیزتان و شما دانشجوی گرامی که به تصمیم و اقدام اولیای موسسه در دستیابی و رسیدن شما به آرمان های متعالی آینده روشن و پر امید و کسب موفقیت تحصیلی احترام گذاشته و همراهی نمودید. و اینک در ادامه راهمان برای پیمودن بقیه مسیر موفقیت با یکدیگر همداستان و هم پیمان می شویم با شکست کرونا ، هر مانعی را در طریق رسیدن به آرزوها و آمال تحصیلی و تحقق آینده روشن زندگی خود از سر راه برداریم .
1-    با توجه به زمان کوتاه باقیمانده تا پایان نیمسال جاری، انتظار می رود دانشجویان گرامی از فرصت شرکت در کلاسهای درسی نهایت بهره برداری نمایند.
2-    با توجه به ضبط کلیه کلاسهای برگزار شده، دانشجویان گرامی میتوانند کلاسهای مورد نظر را مورد بازبینی قرارداده و بیشتر تمرین و ممارست درسی نمایند.
3-    با توجه به دستورالعمل ابلاغی از طرف وزارت علوم و برنامه ریزی به عمل آمده، کلیه کلاسهای آزمایشگاهی و عملی از تاریخ 99/03/17 به بعد، طبق برنامه اعلام شده در سایت موسسه برگزار می گردد.(اطلاعیه شماره 4)
تبصره: در مورد درس تربیت بدنی و ورزش با توجه به اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مبنی بر منع برگزاری تا اطلاع ثانوی، پس از اعلام مجوز، برنامه برگزاری کلاسها از طریق سایت اعلام می گردد.
4-    با توجه به اطلاعیه شماره 1 مبنی بر ضرورت انجام ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان گرامی و محدود بودن زمان باقیمانده از کلیه دانشجویان گرامی تقاضا می شود اقدام لازم و ضروری بعمل آورند.
5-    با عنایت به دستورالعمل های صادره از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هماهنگی های بعمل آمده با مدیران محترم گروه های آموزشی و اساتید برنامه ریزی برگزاری چگونگی ارزشیابی (امتحانات و ...) پایانی انجام شده است.  جزییات برنامه بزودی به اطلاع دانشجویان از طریق سایت و پرتال آموزش خواهد رسید.
6-     با توجه به تمهیدات بعمل آمده از سوی موسسه برای دانشجویان عزیز ، دانشجویان گرامی که متقاضی اخذ واحد در ترم تابستان می باشند، جهت انجام ثبت نام به سایت موسسه مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نمایند. بدیهی است کلاسها پس از رسیدن به حدنصاب و براساس نظر مدیران محترم گروه های آموزشی برگزار خواهد شد.

(۰) دیدگاه