سخنرانی ریاست محترم موسسه آقای دکتر میرزایی در لایو اینستاگرام

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
۱۷۷۸ بازدید

سخنرانی ریاست محترم موسسه آقای دکتر میرزایی در لایو اینستاگرام در هشت بخش زیر قابل مشاهده است

بخش اول

خوش آمدگویی ریاست محترم موسسه , توصیف شرایط حساس دوران کرونا و اثرات آن ، تاکید ایشان به دانشجویان گرامی  جهت مراجعه روزانه  به پورتال دانشجویی و سایت موسسه  جهت دریافت اخرین اطلاعات  آموزشی و اطلاعیه ها ی مربوط.

بخش دوم

تحلیل و بررسی مسایل امتحانات مجازی در شرایط کرونایی و اهمیت موضوع و الویت سلامتی دانشجویان.

بخش سوم

تغییر سبک آموزش در دوران کرونا و تحلیل رفتار  های آموزشی در این دوران _ ایجاد  بخش های گسترده تر  آموزش مجازی در موسسه _تولید محتوای آموزش مجازی

بخش چهارم

فراهم نمودن  بستری جهت ارتباط بیشتر با دانشجویان گرامی _تعامل و همکاری در رفع و حل  مسائل.

بخش پنجم

معرفی امکانات آموزش مجازی در بحث تولید محتوا و ایجاد بانک محتوای مجازی  (ضبط فیلم ها )جهت استفاده مجدد دانشجویان گرامی.

بخش ششم

تشویق به استفاده از زمان و امکانات سیستم آموزش مجازی و همچنین بهره بردن از محتواهای آموزشی ضبط شده دروس که  در پورتال دانشجویان گرامی وجود دارد  در فرصت باقی مانده تا شروع بازه امتحانات این نیمسال تحصیلی.

بخش هفتم

معرفی پروژه های در دست اجرا در موسسه در بخش پژوهشی مانند   برگزاری وبینار ها علمی و تخصصی  برگزاری ویدیو کنفرانس ها و دعوت به دیدن فیلم های ضبط شده آن که درسایت موسسه موجود است، برگزاری مسابقات بین المللی دانشگاهی  از طریق مجازی ، همچنین اعلام برگزاری موفق  جلسات دفاع پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی بصورت وبینار و  توانمند سازی اعضای محترم هیات علمی موسسه .
برگزاری کلاس های عملی و آزمایشگاهی در بازه 17 خرداد تا 27 خرداد و ادامه آن بعد از پایان امتحانات نیمسال دوم.

بخش هشتم

اعلام برگزاری نیمسال تابستانی در موسسه اقبال لاهوری بصورت  گسترده در بستر  مجازی(کلاس/امتحانات) ؛ و آرزوی سلامتی و موفقیت برای تک تک دانشجویان گرامی  این مرز و بوم.

(۰) دیدگاه