اطلاعیه مهم موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
۱۹۱۸ بازدید

بسمه تعالی

 

قابل توجه دانشجویان محترم موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری   :

 

* در تکمیل آموزش های برخط و برون خط" به استناد دستور العمل وزارت علوم،تحقیقات و فناوری " که از تاریخ 98/12/12  آغاز شده است، کلاس های حضوری پس از صدور مجوز از سوی وزارت علوم از تاریخ 99/03/17 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دایر گردید. ( برنامه کلاس ها بصورت منظم در سایت موسسه و کانال های مجازی بارگذاری گردیده است)

* همچنین با توجه به اعلام برنامه امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی99-98 در پرتال دانشجویی (دروسی که مجاز به برگزاری آزمون هستند) لازم است جهت اطلاع از زمان و نحوه برگزاری آزمون به پرتال دانشجویی مراجعه نمائید.

* چنانچه دانشجویی در زمان امتحانات نیازمند استفاده از سیستم های موسسه باشد می تواند با دریافت فرم مربوطه از اداره آموزش ( دو روز قبل از امتحان مذکور) مجوز امکان استفاده از سایت موسسه را داشته باشد.

* با توجه به اینکه در برخی از دروس سرفصل آموزشی تکمیل نگردیده و آمادگی برگزاری آزمون را ندارند، کلاس های تکمیلی در تابستان 99 ارائه  و همزمان با امتحانات  نیمسال  تابستانی99-98 آزمون های مربوطه برگزار خواهد گردید.

* با عنایت به پایان نیمسال  دوم  سال تحصیلی 99-98 دانشجویانی که متقاضی حذف درس در چهارچوب ضوابط آموزشی می باشند، حداکثر تا تاریخ 99/03/25 به اداره آموزش مراجعه نمایند.

* مانده بدهی شهریه دانشجویان در نیمسال دوم  سال تحصیلی 99-98 تا پایان شهریور ماه 99 تقسیط گردید.

* در شورای مرکزی  موسسه مقرر گردید جهت ارائه خدمات رفاهی ، بسته حمایتی به مبلغ 600,000 ریال در پرتال دانشجویان منظور گردد.

* نظر به هم اندیشی دانشجویان در بکار گیری اساتید مدعو سیستم ارزشیابی طبق روال گذشته فعال می باشد .امید است دانشجویان گرامی  با مشارکت کامل، موسسه را در این راستا یاری نمایند.

* در راستای تعامل بیشتر دانشجویان محترم با ریاست موسسه، شماره 09051529252 در پیام رسان های واتساپ، ایتا و سروش فعال گردید.

* با عنایت به اینکه سایت و کانال های مجازی موسسه  منبع اطلاع رسانی کلیه فعالیت ها و اقدامات موسسه می باشد خواهشمند است،دانشجویان گرامی  بصورت روزانه آخرین  اطلاعیه ها  مربوطه را پیگیری نمایند.

روابط عمومی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری

 

(۰) دیدگاه