راه اندازی سامانه پاسخگویی مجازی و از راه دور کلیه نیازمندی های دانشجویان

۶۱۷ بازدید
راه اندازی سامانه پاسخگویی مجازی و از راه دور کلیه نیازمندی های دانشجویان

دانشجوی عزیز، سلام؛

برای شما در کنار خانواده محترم، لحظاتی خوش توام با نعمت  سلامت و سعادت آرزومندیم.

متاسفانه این روزها شاهد موج جدید افزایش آمار مبتلایان و فوت شدگان کوید 19 در کشور هستیم. بطوریکه آگاه هستید، بر اساس اعلامیه های ستاد کرونا، هم ملی و هم استانی، خراسان رضوی در شرایط قرمز و هشدار بوده و لذا محدودیت های جدید برای کنترل و جلوگیری از افزایش شیوع کووید 19، در حال اعمال است. طبق پیش بینی های ستاد کرونا، در ماه های آینده همچنان همه شهروندان دست به گریبان این بحران حیاتی خواهند بود. بنابراین، بعنوان وظیفه انسانی و ملی، همه باید دست بدست هم داده با رعایت اصول پیشگیری و درمان همه با هم امکان بروز فاجعه و مصایب بیشتر ناشی از کووید 19 جلوگیری نماییم. به همین منظور و در تحقق دستورات ابلاغی ستاد کرونا کلیه خدمات اموزشی و دانشجویی بطور کامل بشرح ذیل بدون نیاز به حضور شخصی صرفا از طریق سامانه های مجازی و ازراه دور با اطمینان کامل در اولین فرصت انجام خواهد پذیرفت. لذا جای هیچگونه نگرانی و دغدغه برای انجام امور مربوطه تحصیلی برای دانشجویان عزیزمان در اقبال نمی باشد. با عنایت به موارد فوق الذکر، از همه شما دانشجویان عزیزمان انتظار دارد مسئولانه با توجه به اهتمام بعمل امده همه همکارانمان در موسسه برای رفع کلیه نیازمندیهای مربوطه شما از راه دور، به منظور حفظ حیات و سلامت خود و کادر موسسه، جدا از مراجعه حضوری شخصاً پرهیز نمایند. از احساس مسئولیت و درک عمیق شرایط و همدلی و همراهی شما با مجموعه یاورانتان در موسسه سپاسگزاریم.

دانشجوی گرامی؛

 هر سوال، مشکل و نیازمندی که در موارد ذیل احساس کردی، میتوانی بدون مراجعه حضوری به یکی از راههای زیر و بدون هیچ نگرانی و دغدغه مطرح نمایی، بلافاصله همکاران موسسه در حداقل زمان ممکن برای رفع و برطرف شدن آن اقدام و یاریت خواهند نمود و برای اطمینانت نتیجه را هم ( در مدت24 تا 48 ساعت) به اطلاعت خواهند رسانید.

ما در موسسه برای پاسخگویی، پیگیری و انجام خواسته هایت چهار راه را تدارک دیده ایم. شما از هرکدام می توانی با ما در ارتباط باشی.

لطفا حتما قبل از تصمیم به مراجعه حضوری این راه ها را برو مطمئنا پاسخت داده خواهد شد بدون نیاز به حضورت شخصا
 

1-پورتال دانشجویی خودت.  توصیه ما به عنوان راحت ترین و سریعترین راه این است: ابتدا درخواستت را در پورتال دانشجویی با نام کاربری خودت ثبت کن. همکاران ما در کمترین زمان ممکن درخواستت را بررسی نموده و نتیجه را به اطلاعت می رسانند و البته حتی اگر لازم بود با شما تماس خواهند گرفت.

2-تلفن .  از تلفن استفاده کن ، برای راحتی، شماره های موسسه و ساعت های پاسخگویی ، در جدول زیر درج شده اند

3-کانال های مجازی معتبر موسسه.   اگر عضو هستی چه بهتر در غیر اینصورت یک راه دیگر برای مطرح نمودن درخواست و پیگیری آن عضو شدن در این کانال هایی است که آدرسشون رو در جدول زیر می توانی پیدا کنی

4-سامانه مجازی اقبال بطور آنلاین. مثل کلاس های درسی آنلاینت، از این راه در ساعت هایی که مشخص شده و در جدول میتونی ببینی، با همه رده های موسسه میتونی بطور آنلاین ارتباط بگیری و درخواستت رو مطرح کنی و یا حتی از مشورت آنها استفاده نمایی

 

الف -  نیازمندی ها و درخواست خدمات آموزشی!!  (خدمات آموزشی  پورتال دانشجویی)

ثبت درخواست ها از طریق پورتال

portal.eqbal.ac.ir

آموزش –درخواست ها – درخواست های متفرقه

پاسخگویی تلفنی آموزش

 شنبه تا چهارشنبه از ساعت  10 الی 14 

شماره تلفن  77-76-38210075   داخلی 240-241-242-246

شماره تلفن مستقیم آموزش                   38218810

پاسخگویی تلفنی واحد فارغ التحصیلی

 شنبه تا چهارشنبه از ساعت  10 الی 14 

شماره تماس مستقیم                           38219068

آدرس کانال تلگرام آموزش

t.me/eqbalamoozesh

آدرس کانال تلگرام موسسه

t.me/eqballahoori

ساعت پاسخگویی آنلاین آموزش

 شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 الی 12

http://class.eqbal.ac.ir/support

 
 

ب -  نیازمندی ها و درخواست خدمات مالی!! 

 

ثبت درخواست ها از طریق پورتال

portal.eqbal.ac.ir

مالی  –درخواست ها – درخواست های متفرقه

پاسخگویی تلفنی امور مالی

شنبه تا چهارشنبه از ساعت  8 الی 14 

شماره تلفن  77-76-38210075    داخلی 211-212

شماره تلفن مستقیم  مالی   38218820

ساعت پاسخگویی آنلاین امور مالی

 شنبه تا چهارشنبه 10 الی 12

http://class.eqbal.ac.ir/support 

 

ج -  نیازمندی ها و درخواست خدمات تحصیلات تکمیلی (ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد) !! 

 

پاسخگویی  آنلاین

شنبه 10 الی 14

یکشنبه 10 الی 14   

دوشنبه 10 الی 12

http://class.eqbal.ac.ir/support 

 

د -  نیازمندی ها و درخواست خدمات دانشجویی/فرهنگی/فوق برنامه!! 

 

پاسخگویی تلفنی جهت امور وام دانشجویی

 شنبه تا چهارشنبه از ساعت  8 الی 14 

شماره تلفن            38210075-76-77  داخلی 223

شماره تلفن پژوهشی 38210075        داخلی 221

 

ساعت پاسخگویی آنلاین دانشجویی

 شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 الی 12

http://class.eqbal.ac.ir/support

آدرس کانال تلگرام فرهنگی

t.me/farhangieqbal

ساعت پاسخگویی آنلاین پژوهشی

 شنبه تا چهارشنبه ساعت  10 الی 12

http://class.eqbal.ac.ir/support 

 

ه -  نیازمندی ها و درخواست خدمات کتابخانه!! 

 

پاسخگویی تلفنی کتابخانه

 یکشنبه و سه شنبه ساعت  8 الی 14 

38218003

ساعت پاسخگویی آنلاین

 یکشنبه و سه شنبه ساعت 10 الی 12

http://class.eqbal.ac.ir/support

 

و -  مشاوره مدیران گروه!! 

 

گروه عمران

هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 10 الی 14

 38210075-76-77  داخلی 251

گروه مکانیک

هر روز  10 الی 15  به جز دوشنبه ها

 38210075-76-77  داخلی 249

گروه کامپیوتر

شنبه-دوشنبه-چهارشنبه-پنج شنبه  از ساعت 10 الی 14

 38210075-76-77  داخلی 270

گروه روانشناسی

روز های فرد از ساعت 10 الی 12

 38210075-76-77  داخلی 233

گروه مهندسی صنایع

یکشنبه 12 الی 17 سه شنبه 12 الی 17 پنج شنبه 8 الی

 38210075-76-77  داخلی 233

گروه ادبیات نمایشی

دوشنبه و سه شنبه 9 الی 14

 38210075-76-77  داخلی 251

گروه معماری شهرسازی

 دوشنبه و چهارشنبه 9 الی 14

 38210075-76-77  داخلی 252

گروه مهندسی نفت

هر روز 11 الی 14

 38210075-76-77  داخلی 249

گروه حسابداری مدیریت

 

 38210075-76-77  داخلی 253

گروه ارتباط تصویری

 

 

 

ز -  مشاوره با واحد حراست!! 

 

 پاسخگویی تلفنی حراست

 شنبه تا چهارشنبه  10الی 14 

38228658

 

ح-  مشاوره با هیات رئیسه!! 

 

شماره پیام رسان سروش - واتس اپ - ایتا

09051529252

ساعت پاسخگویی آنلاین

شنبه ها 10 الی 12

 http://class.eqbal.ac.ir/support 

 

 

 

 

(۰) دیدگاه