نحوه برگزاری کلاس ها در سال 1401

جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
۲۰۶۶ بازدید

با آرزوی سالی خوش همراه با سلامتی و موفقیت روز افزون برای همه عزیزان باعنایت به بخشنامه های  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد ملی کرونا کلاس های درسی این موسسه  از 14 فروردین طبق این بخشنامه که به تصویب شورای آموزشی موسسه رسیده برگزار خواهد شد، بدیهی است در صورت اتخاذ و ابلاغ هر گونه تصمیم جدید از سوی وزارت علوم  مراتب اطلاع رسانی خواهد شد:

1-  کلاسهای نظری، عملی وکارگاهی ، به صورت حضوری برگزار خواهد شد ، بنابراین انتظار می رود مدیران محترم گروههای آموزشی و اساتید محترم اقدام لازم را برای مشارکت حداکثری دانشجویان در کلاسهای درسی بعمل آورده و دانشجویان عزیز نیز جدیت وپیگیری لازم را جهت حضور به موقع در کلاسهای آموزشی ومطالعه کافی وانجام پروژه‌های عملی، تحقیقاتی وپژوهشی داشته باشند تا انشاءالله با تلاش و مشارکت جمعی، به نتایج مطلوب و افزایش ارتقای کیفیت آموزشی نائل شویم.


2-  طبق برنامه کلاسی درج شده در پرتال دانشجوی ، بخش امورآموزشی >> فرم ثبت انتخاب واحد >> بدین صورت که دروسی که به شیوه مجازی تدریس خواهند شد بدون شماره کلاس طبق روال قبل در سامانه آموزش مجازی  و دروسی که بصورت حضوری برگزار خواهند شد دارای شماره کلاس می باشند.
اساتید گرامی جهت مشاهده دروس حضوری خود به بخش امورآموزشی >> ابلاغیه استاد مراجعه نمایند.
این برنامه ریزی برای روز یکشنبه نهایی و مابقی روزها طبق هماهنگی با مدیران گروه جهت تغییر وضعیت کلاس ها به حضوری اصلاح خواهد شد.
همچنین جهت اطلاع بیشتر دروس (اندیشه اسلامی،اخلاق کاربردی،انقلاب اسلامی،تاریخ اسلام،تفسیر موضوعی قرآن،دانش خانواده،زبان عمومی،زبان پیش، فارسی عمومی،تربیت بدنی1 و ورزش1 )طبق روال قبل بصورت مجازی برگزار خواهند شد.


3-  مبنای به پایان رساندن ترم تکمیل سرفصل های درسی است که انتظار می رود اساتید محترم  در صورت نیاز، با تشکیل کلاسهای جبرانی در هفته های نخست بعد از عید جلسات تشکیل نشده را جبران نمایند.

 

4- لازم است محتوای آموزشی کلاس های مجازی که در سامانه آموزش مجازی برگزار می شود به صورتی باشدکه به کیفیت آموزشی لطمه ای وارد نشود و مطابق با طرح درس و سرفصل های مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد. ضمنا اساتید محترم نسبت به ضبط کلاس و بار گذاری محتوای آموزشی الکترونیکی جدیت لازم را داشته باشند.

 

5- کلاسهای آموزشی (هفته ششم) طبق تقویم آموزشی از روز یکشنبه 14 فروردین ماه1401 شروع خواهد شد وحضور در کلاسهای حضوری ومجازی الزامی است وشامل مقررات آموزشی کلاس های حضوری خواهد بود وچنانچه تعداد جلسات غیبت دانشجویی بیشتر از 3 جلسه باشد از آن درس محروم خواهند شد.

 

6- دانشجویان عزیز برای حضور در دانشگاه همراه داشتن ماسک و کارت تزریق حداقل دو دوز واکسن الزامیست.

 

7- به منظور ارائه خدمات بهتر به شما دانشجویان گرامی می‌توانید در ساعات اداری:
- شماره تلفن آموزش 38218810 داخلی 223،243،244،246،247
- به منظور سوالات مالی با شماره 38218810 داخلی 210 و  211 تماس حاصل نمایید.
 

(۰) دیدگاه