ثبت نام بیست و پنجمین مراسم ازدواج دانشجویی

شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱
۹۳۶ بازدید

ثبت نام  بیست و پنجمین مراسم ازدواج دانشجویی

ثبت‌نام بیست وپنجمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی «همسفر تا بهشت» (سفر به مشهد مقدس) آغاز شد و زوجین دانشجویی که تاریخ عقد رسمی آنها یکم فروردین ماه 1400 تا سی‌ویکم شهریور ماه امسال است تا سی‌ام آبان برای ثبت نام فرصت دارند.

شرایط ثبت نام :

1-زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی 1 فروردین 1400 الی 31 شهریور 1401 باشد، مجوز ثبت‌نام خواهند داشت.


2-ملاک شرکت در طرح ملی «همسفرتابهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد می‌باشد. (نه دانشجو بودن در زمان ثبت‌نام)


3-در مواردی که هر دو نفر زوجین، دانشجو باشند، لازم است فقط یک از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت‏نام نماید.


4-به منظور قطعی‌شدن ثبت‌نام، زوجین دانشجو می‏ بایست حداکثر تا دو هفته پس از ثبت‌نام ‌اولیه در سامانه، گام‌های بعدی تا نهایی‌شدن ثبت‌نام و انتخاب کاروان را طی نموده و تایید نهایی را از سامانه اخذ نمایند.


5-کلیه ‌هزینه‌های اسکان، پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی آموزشی در مشهد مقدس به عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خواهد بود. (هزینه‌های رفت وآمد به مشهدمقدس و بالعکس به عهده زوجین می‌باشد)


6-متاسفانه امکان شرکت جاماندگان دوره‌های گذشته به هیچ عنوان میسر نیست. بر این اساس از تماس‌غیرضروری با ستاد ازدواج دانشجویی پرهیز فرمایید.


7-امکان ثبت‌نام دانشجویانی که ازدواج مجدد کرده‌اند وجود ندارد.

 

آدرس سامانه ثبت نام  :  hamsafartabehesht.ir

(۰) دیدگاه