چهار شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
۳۳۴ بازدید

موارد مهم در خصوص امتحانات

به اطلاع اساتید گرامی می رساند کلیه امتحانات پایان ترم دارای تاریخ امتحان در ابلاغیه استاد در پرتال اساتید بصورت حضوری برگزار خواهند شد.

️ امتحان پایان ترم بصورت مجازی برگزار نخواهد شد.

 

موارد مهم در خصوص امتحانات :

1- مهلت اعلام لیست غایبین 16/3 به اتمام رسیده است.

2- جهت ارسال سوالات از طریق پرتال اساتید " بخش مکاتبات اداری " فرم های درخواست و یا ارسال به شماره تلگرام 09151038176 و ایمیل esmaeelzadeali@gmail.com نسبت به ارسال فایل سوالات جهت تکثیر اقدام نمایید.(حداکثر تا سه روز قبل امتحان آن درس)

3- حضور اساتید در جلسه امتحان الزامی می باشد.درصورت عدم امکان حضور در جلسه،جانشین خود را برای شرکت در جلسه امتحان به اداره آموزش معرفی نمایند.

4- حذف امتحان و یا تغییر تاریخ امتحان امکان پذیر نمی باشد.

5- امکان برگزاری آزمون مجدد وجود ندارد.

6- حداکثر مدت زمان ثبت نمرات از روز برگزاری امتحان 10 روز می باشد بعد از اتمام این مدت سامانه برای ثبت نمرات بسته خواهدشد.

7-  بررسی درخواست های  تجدید نظر دانشجویان توسط استاد از طریق کارتابل نامه در پرتال اساتید انجام می گردد.

8- اساتید گرامی می توانند بعد از 3 روز از ثبت موقت نمرات و مشاهده اعتراضات دانشجویان  نسبت به ثبت دائم لیست نمرات اقدام نمایند.

9- آخرین مهلت  ثبت نمرات دروس معرفی به استاد و بدون تاریخ امتحان 25 تیر ماه می باشد.

10- آخرین مهلت  ثبت نمرات  پروژه و کارآموزی 15 مرداد ماه می باشد.

11- درصورت نیاز به برگزاری امتحان در آتلیه و سایت یک هفته قبل از شروع امتحانات به اداره آموزش جهت برنامه ریزی اطلاع داده شود.

12- درصورت نیاز به برگزاری امتحان بیش از 120 دقیقه یک هفته قبل از شروع امتحانات به اداره آموزش جهت برنامه ریزی اطلاع داده شود.

(۰) دیدگاه