پیام سرپرست موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری به مناسبت آغاز سال تحصیلی

دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲
۴۸۴ بازدید

پیام سرپرست موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری به مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری ، به میمنت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی از سوی دکتر تاجری سرپرست موسسه بدین شرح صادر شد :

بنام آنکه جان را فکرت آموخت       چراغ دل به نور جان بر افروخت

فرا رسیدن موسم مهر و معرفت که تداعی گر شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است بر جامعه دانشگاهی کشور و جویندگان علم و معرفت و به ویژه اساتید ، دانشجویان و کارکنان عزیز موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری تهنیت باد .


در آغازین روز از سال تحصیلی جدید مقدم نو دانشجویان عزیز را نیز ارج نهاده و تقارن این آغاز را با ایام دفاع مقدس و ماه ربیع الاول پاس می داریم .
هر ساله با آغاز سال تحصیلی شمیم خوش ماه مهر به مشام می رسد و با خود بوی مهرورزی ، شوق آموختن و دانش طلبی را به همراه می آورد که برای دانشجویان عزیز ما نوید بخش فردایی بهتر و برای ایران اسلامی بشارت دهنده روزگاری آبادتر است.


با فرا رسیدن موسم مهر و معرفت حرکتی پر نشاط در مسیر پیشرفت علمی کشور آغاز می شود و در سال تحصیلی جاری در این موسسه آموزش عالی این حرکت به گونه ای برنامه ریزی شده است که تمام فعالیت های دانشگاه سمت و سوی کارافرینانه و نو آورانه بیابد . بر ماست که در زیست بوم اقتصاد دانش بنیان استان جایگاه خود را بیابیم و پنجره های فرصت فناورانه را در منطقه با توجه به فرصت ها و ظرفیت های موجود شناسایی کنیم .


باز نگری در فعالیتهای موجود ، آینده پژوهی ، عنایت خاصه به امور فرهنگی ، امعان نظر ویژه به دیپلماسی علمی و روابط بین الملل ، پرداختن به مقوله نوآوری و فناوری و گسترش رشته های محصول محور اشتغالزای مهارت گستر ، تجاری سازی علم و تبدیل دانایی به دارایی و …. از جمله محورهای شاخصی است که در کانون توجه برنامه توسعه این موسسه در سال تحصیلی جاری قرار گرقته است که با اتکال الهی و با همیاری اساتید و دانشجویان عزیز ، ان شا الله تعالی در قالب یک برنامه مدون عملیاتی و محقق خواهد گردید که در این مسیر مبارک برای همه اساتید ، دانشجویان و یاوران علمی موسسه ، آرزوی موفقیت دارم .


با این امید که با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای علم ، فناوری و فرهنگ را در نوردیم و با پیوند علم و ایمان به فتح قله های رفیع پیشرفت ترفیع یابیم .


با آرزوی توفیق الهی

دکتر منصور تاجریسرپرست موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری

 

(۰) دیدگاه