اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته مهر 1404

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته مهر 1404
شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۴
۱۲۰ بازدید

ضمن عرض تبریک ، خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان مقطع کاردانی به کارشناسی سال تحصیلی 1404 به اطلاع می رساند، تشکیل پرونده در دو مرحله ثبت نام الکترونیکی و مراجعه حضوری انجام خواهد شد.


مرحله اول (ثبت نام الکترونیکی)

 

 کلیه پذیرفته شدگان لازم است، از روز یکشنبه مورخ 1404/07/13 لغایت دوشنبه مورخ 1404/07/14 مدارک مورد نیاز را تهیه و پس از آن نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام و کد رهگیری ثبت نام را در زمان مراجعه حضوری به اداره آموزش ارائه نمایند.

جهت جلوگیری از اتلاف وقت پذیرفته شدگان عزیز قبل از مراجعه حضوری حتما نسبت به آماده سازی مدارک طبق جدول ذیل و همچنین ثبت نام الکترونیکی بر اساس راهنما اقدام نمایید.

 

ورود به سامانه ثبت نام

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام الکترونیکی و تحویل اصل آن در زمان مراجعه حضوری:

ردیف

عنوان

توضیحات

1

شناسنامه

یک نسخه کپی از تمام صفحات در زمان مراجعه

2

کارت ملی

یک نسخه کپی پشت و رو در زمان مراجعه

3

پذیرفته شدگان غیر ایرانی ( کارت آمایش و یا پاسپورت)

 

4

عکس‌تمام ‌رخ ‌4×3 تهیه‌شده‌ درسال جاری

تحویل 3 قطعه‌ در زمان مراجعه

5

اصل مدرک کاردانی (فوق دیپلم) مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری            

 تبصره مهم :  پذیرفته شدگانی که به هر دلیل قادر به ارائه اصل مدرک کاردانی (فوق دیپلم)  نمی باشند،لازم است اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کاردانی( فرم شماره 6) مبنی بر فراغت از تحصیل ارائه نماید.(معدل و تاریخ فارغ التحصیلی باید در گواهی قید گردد)

 

6

تاییدیه تحصیلی


* دانشجویانی که دانشگاه مقطع قبل برای آنها تاییدیه تحصیلی دریافت نموده :

  • دریافت کد صحت از دانشگاه مقطع قبل و چاپ تاییدیه آنلاین از سامانه جامع امور دانشجویان به نشانی    portal.saorg.ir

* دانشجویانی که دانشگاه مقطع قبل برای آنها تاییدیه تحصیلی دریافت ننموده است:

  • دانش آموختگان همه دانشگاه ها به جز دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت کد صحت (تائیدیه تحصیلی) از طریق سامانه سجاد به آدرس portal.saorg.ir مراجعه نمائید .
  • دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت کد صحت (تائیدیه تحصیلی ) می­توانند از طریق سامانه https://estelam.iau.ir اقدام فرمایند.

پذیرفته شدگان توجه نمایند در زمان تحویل مدارک ارائه تاییدیه تحصیلی و یا رسید درخواست الزامی است.

 

 

 

7

ویژه برادران:

پذیرفته شدگان پسر ملزم به ارائه یکی از مدارک زیر می‌باشند.

 1- کارت پایان خدمت 

2- کارت معافیت دائم 

3- اصل برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت در مدت اعتبار آن.

4- برگه اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آن سپری نشده باشد.

5- برادران مشمول جهت ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود بایستی از طریق سایت سازمان  وظیفه عمومی ناجا به آدرسhttps://vazifeh.police.ir قسمت خدمات الکترونیکی اقدام نمایند و سپس در زمان ثبت نام الکترونیکی، تصویر رسید درخواست معافیت تحصیلی خود را در قسمت مدرک نظام   وظیفه بارگذاری نمایند.

 

مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی

 

فایل راهنمای نظام وظیفه مشمولین

 
 

مرحله دوم (مراجعه حضوری)

 

دانشجویان محترم باید جهت تکمیل فرآیند پس از ثبت نام الکترونیکی نسبت به ارائه اصل مدارک آپلود شده به همراه کپی آن از روز سه شنبه مورخ 1404/07/15 لغایت پنجشنبه مورخ 1404/07/17 به اداره آموزش اقدام نمایند.

 
نکات مهم:

1- داوطلبان برای ثبت نام الکترونیکی باید اسکن مدارک ذکر شده را با کیفیت بالا و وضوح کافی ارسال نمایند.

2-  حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام حضوری الزامی می باشد.

3-  مسئولیت عدم ثبت نام در زمان تعیین شده بر عهده فرد پذیرفته شده خواهد بود.

4-  پس از مراجعه حضوری و تحویل مدارک، انتخاب واحد نیمسال اول 1404 توسط دانشگاه انجام می شود.

5- زمان شروع کلاس ها از طریق پیامک و کانال اطلاع رسانی اداره آموزش به پذیرفته شدگان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

 
 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل نمایید.

 شماره همراه : 09305109916 - 09917125720

ساعت اداری از ساعت 8 الی 13

شماره مستقیم : 38218820-38218810

 ثبت نام : داخلی  241 ، 243 ، 246 ، 247

شهریه : داخلی  210 ، 211

وام و امور خوابگاه : 223

(۰) دیدگاه