شرکت در راهپیمایی 22 بهمن 1404
۶۰۷ بازدید
همزمان با 22 بهمن 1404 و در چهل و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جمعی از استادان، دانشجویان و کارمندان مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری همراه با سایر مردم مشهد مقدس در راهپیمایی باشکوه این روز شرکت نمودند و فریاد توحید و استکبارستیزی در قالب شعارهای «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.
(۰) دیدگاه