اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهر 1404

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهر 1404
يك شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۴
۱۲۰۷ بازدید

ضمن عرض تبریک ، خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته سال تحصیلی 1404  به اطلاع می رساند، تشکیل پرونده در دو مرحله ثبت نام الکترونیکی و مراجعه حضوری انجام خواهد شد.

 

مرحله اول (ثبت نام الکترونیکی)

 

 کلیه پذیرفته شدگان لازم است، از روز دوشنبه مورخ 1404/07/21 لغایت شنبه مورخ 1404/07/26  مدارک مورد نیاز را تهیه و پس از آن نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام و رسید ثبت نام را در زمان مراجعه حضوری به اداره آموزش ارائه نمایند.

جهت جلوگیری از اتلاف وقت پذیرفته شدگان عزیز قبل از مراجعه حضوری حتما نسبت به آماده سازی مدارک طبق جدول ذیل و همچنین ثبت نام الکترونیکی بر اساس راهنما اقدام نمایید.

 

راهنمای ثبت نام الکترونیکی

 

ورود به سامانه ثبت نام

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام الکترونیکی و تحویل اصل آن در زمان مراجعه حضوری:

ردیف

عنوان

توضیحات

1

شناسنامه

یک نسخه کپی از تمام صفحات در زمان مراجعه

2

کارت ملی

یک نسخه کپی پشت و رو در زمان مراجعه

3

پذیرفته شدگان غیر ایرانی ( کارت آمایش و یا پاسپورت)

یک نسخه کپی در زمان مراجعه

4

عکس‌تمام ‌رخ ‌4×3 تهیه‌شده‌ درسال جاری

تحویل 3 قطعه‌ در زمان مراجعه

5

اصل یا گواهی موقت دیپلم متوسطه + ریز نمرات 

دو نسخه کپی در زمان مراجعه

6

پذیرفته شدگان باید نسبت به ثبت درخواست دو مدرک تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی در سایت آموزش و پرورش به آدرس emt.medu.ir اقدام نمایند.پذیرفته شدگان با مراجعه به سایت مذکور و مشخص نمودن نظام آموزشی ، نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به موسسه اقبال لاهوری اقدام و پس از کامل شدن فرایند درخواست کدپیگیری جداگانه برای هر مدرک دریافت و در زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده ارائه نمایند.

مشاهده راهنمای ثبت درخواست

تحویل رسید ثبت درخواست در زمان مراجعه

7

ویژه برادران:

پذیرفته شدگان پسر ملزم به ارائه یکی از مدارک زیر می‌باشند.

 1- کارت پایان خدمت 

2- کارت معافیت دائم 

3- اصل برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت در مدت اعتبار آن.

4- برگه اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آن سپری نشده باشد.

5- برادران مشمول ابتدا باید برگ آخرین وضعیت نظام و ظیفه یا فرم شماره 4 را از محل تحصیل دریافت نمایند در مرحله بعد جهت ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود بایستی از طریق سایت سازمان  وظیفه عمومی ناجا به آدرسhttps://vazifeh.police.ir قسمت خدمات الکترونیکی اقدام نمایند و سپس در زمان ثبت نام الکترونیکی، تصویر رسید درخواست معافیت تحصیلی خود را در قسمت مدرک نظام   وظیفه بارگذاری نمایند.

.

فایل راهنمای نظام وظیفه مشمولین

 
 

مرحله دوم (مراجعه حضوری)


دانشجویان محترم لازم است جهت تکمیل فرآیند پس از ثبت نام الکترونیکی نسبت به ارائه اصل مدارک اپلود شده به همراه کپی آن از روز سه شنبه مورخ 1403/07/22 لغایت شنبه مورخ 1403/07/26 بر اساس حروف الفبا ذیل و تاریخ های درج شده و طبق پیامک ارسالی به اداره آموزش موسسه مراجعه نمایند.

 

حروف الفبا زمان مراجعه حضوری 
آ، ب، پ، ت، ث، ج، چ  22 مهر 
ح، خ، د، ذ، ر، ز، ژ 23 مهر
س،ش، ص، ض، ط، ظ، ع، غ، ف، ق  24مهر
ک، گ، ل، م، ن، و، ه، ی 26 مهر

پذیرفته شده گرامی بمنظور تسهیل روند ثبت نام ، فقط در تاریخ های اعلام شده مراجعه نمایید. 

 

تخفیف شهریه:
 20٪ تخفیف شهریه ثابت ترم اول برای تمام داوطلبانی که مؤسسه را به عنوان انتخاب اول انتخاب کنند.
 50٪ تخفیف شهریه ثابت ترم اول ویژه پذیرفته‌شدگان با معدل دیپلم بالای 17 (انتخاب اول).

 

نکات مهم:

1- داوطلبان برای ثبت نام الکترونیکی باید اسکن مدارک ذکر شده را با کیفیت بالا و وضوح کافی ارسال نمایند.

2-  حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام حضوری الزامی می باشد.

3-  مسئولیت عدم ثبت نام در زمان تعیین شده بر عهده فرد پذیرفته شده خواهد بود.

4-  پس از مراجعه حضوری و تحویل مدارک، انتخاب واحد نیمسال اول 1404 توسط دانشگاه انجام می شود.

5- زمان شروع کلاس ها از طریق پیامک و کانال اطلاع رسانی اداره آموزش به پذیرفته شدگان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

 
 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل نمایید.

 شماره همراه : 09305109916 - 09917125720

ساعت اداری از ساعت 8 الی 13

شماره مستقیم : 38218820-38218810

اداره آموزش : داخلی  241 ، 243 ، 246 ، 247

وام و امور خوابگاه : داخلی 223

امور شهریه : داخلی  210 ، 211

(۰) دیدگاه