برنامه غذایی نیم سال اول 97-96

سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶
۲۷۷۴ بازدید

به اطلاع دانشجویان گرانقدر می رساند با توجه به حمایت های ریاست و مسئولین مؤسسه در راستای تکریم شما عزیزان و ارتقاء کیفیت و نحوه توزیع غذا ازاین پس سرو وعده نهار از ساعت 12 الی 15 در سالن های  پذیرایی مجموعه شبهای مازندران واقع در نبش سرافرازان 9/4 انجام خواهد گرفت.

ضمن عرض تبریک به مناسبت شروع سال تحصیلی ، دانشجویان گرانقدر می‌توانند جهت رزرو غذای دانشجویی از روز شنبه مورخ 96/07/10، به وبسایت موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری آیکون رزرو اینترنتی غذا مراجعه نموده و از طریق سامانه تغذیه اقدام به رزرو نمایند.
نکات مهم در خصوص مقررات غذای دانشجویی:
1-    ساعت توزیع وعده ناهار از ساعت 12 الی 15 می باشد و درسالن های  پذیرایی مجموعه ی شب های مازندران واقع در نبش سرافرازان 9/4 انجام خواهد گرفت.
2-    دانشجویانی که غذا رزرو نموده اند باید در ساعت مقرر نسبت به دریافت ژتون خود اقدام نمایند .در صورتیکه بعد از ساعت 13:55 مراجعه نمایند ژتون آنها باطل میگردد.((دانشجویانی که به هر دلیلی از قبیل تداخل کلاس و ... نمی توانند در ساعت مقرر ژتون خود را دریافت کنند ، می بایست از ساعت 10 الی 12 ژتون خود را از دستگاه دریافت کرده ، تحویل امور دانشجویی دهند و ساعت دریافت غذای خود را اعلام کنند.))
3-    دانشجویانی که قصد رزرو دارند ، می بایست از شنبه تا چهارشنبه هر هفته برای هفته آینده اقدام به رزرو نمایند .(امکان رزرو در هفته جاری ممکن نیست و بایستی جهت رزرو هفته آینده ، یک هفته قبل اقدام شود .)
4-    برنامه غذایی در سایت درج شده و دانشجویان میتوانند با اطلاع از نوع غذای روز های آینده نسبت به رزرو خود اقدام نمایند.
5-    قیمت غذای دانشجویی یارانه‌ای مبلغ 25,000 ریال می‌باشد.
6-    با توجه به عقد قرارداد بین مؤسسه و رستوران ، در صورتیکه دانشجویی به هر دلیلی نتوانست غذا دریافت کند ، با ارائه کارت دانشجویی به رستوران میتواند از غذا با قیمت 75,000 ریال استفاده نمایند .

مشاهده برنامه غذایی نیم سال اول 97-96

(۰) دیدگاه