پیام رئیس موسسه برای مدیران محترم گروه های آموزشی و اساتید محترم موسسه جهت برنامه ریزی ادامه برگزاری کلاس های درسی از 16 فروردین سال 1399

جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹
۱۸۳۲ بازدید

همکاران عزیزم اساتید و مدیران محترم گروه های آموزشی

با اهداء سلام و احترام

باتبریک مجدد حلول سال نو، سلامت، سرور و سعادت همه شما عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم. در این روزها از اینکه صمیمانه توان و دست یاریتان را احساس می کنیم خرسندیم و خداوند را سپاسگزاریم. با توجه به ضرورت برنامه ریزی و برگزاری کلاس های درسی ترم پیش رو بصورت الکترونیکی در همه دروس نظری از کلیه مدیران محترم گروه های آموزشی با هماهنگی و همکاری اساتید محترم خواهشمند است نسبت به تهیه و تدوین محتوای درسی طبق سرفصل و متناسب با روش الکترونیکی با حفظ کیفیت لازم، اقدام مبذول فرمایند.

1- کلیه کلاس های دروس از تاریخ 16 فروردین 1399 بطور رسمی طبق ضوابط و مقررات آموزشی معمول هر نیمسال تشکیل می شوند. بدیهی است مقررات تشکیل کلاس و رعایت ضوابط مربوطه طبق آیین نامه های آموزشی لحاظ خواهد شد.

2- به منظور تسهیل روند اجرای و برگزاری کلاس ها در صورت نیاز همکاران عزیز می توانند از امکان مشاوره در خصوص تولید محتوای درسی الکترونیکی استفاده نمایند. به همین منظور تیم مخصوص مشاوره آموزشی موسسه از طریق کانال تخصصی خدمات مربوطه را ارائه می نمایند.

3- خواهشمند است مدیران گرامی گروه های آموزشی با هماهنگی اساتید محترم تا تاریخ 13 فروردین برنامه های کلاسی مربوطه را جهت برنامه ریزی تیم فنی آموزش ارائه نمایند. پیشاپیش از یاری شما در انجام به موقع و نظم برگزاری برنامه ها سپاسگزاریم.

4- کانال ویژه مربوط به اساتید محترم اقبال به منظور اطلاع رسانی به روز و به موقع ایجاد شده است. لذا حضور فعال همه دست اندرکاران آموزشی مغتنم و موجب تسهیل و تسریع تبادل اطلاعات خواهد بود.

همدلی، همیاری و صبوریتان موجب امتنان است.حال دلتان خوش و آرام در پناه انیس النفوس

میرزایی. موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری

 

جهت مشاهده فایل آموزشی استفاده از کلاس مجازی لطفا اینجا کلیک فرمایید

(۰) دیدگاه